23948sdkhjf

Her ligger Danmarks bedste Rema 1000

Kåringen af Danmarks bedste Rema 1000 butik fandt sted på Rema 1000s årlige Rigsmøde. Se hvilken butik, som løb med diplomet og hæderen.
Butikken i Københavns endnu ubeboede bydel, Carlsberg Byen, er netop blevet kåret til Danmarks bedste Rema 1000.

En butik i en tidligere lagerhal på den gamle Carlsberg-grund på Vesterbro har på rekordtid gjort det så godt, at butikken fornyligt blev kåret til Danmarks bedste Rema 1000. Kåringen fandt sted på Rema 1000s årlige Rigsmøde, hvor kædens danske direktør Henrik Burkal overrakte diplom og hæder til købmand Max Skov Hansen og hans 63 medarbejdere.

- Jeg er selvfølgelig ovenud lykkelig og stolt over kåringen, siger købmand Max Skov Hansen.

- Lige siden jeg satte min underskrift på franchisekontrakten, har jeg haft det som mål en dag at blive Danmarks bedste Rema 1000. Det er altid sjovt at gå efter noget, man kan vinde, og jeg er overdrevet glad og stolt over at blive kåret, fordi det er en kæmpe anerkendelse af alt det, vi gør i det daglige, fortsætter den glade købmand.

Kunden er den øverste chef
Max Skov Hansen kom til Rema 1000 for 2 ½ år siden, hvor han blev købmand i den nyetablerede Rema 1000 på den gamle Carlsberg-grund. Vesterbro-borgerne tog rigtigt godt imod deres nye købmand, hvor økologi og frisk frugt og grønt går som varmt brød. Selvom butikken ligger i den endnu ubeboede Carlsberg bydel, er den blevet ganske populær pga. sit brede kvalitetsorienterede sortiment til lave priser, den gode service og byens bedste parkeringsmuligheder.

I begrundelsen for kåringen som Danmarks bedste butik lyder det bl.a., at Max og hans personale behandler kunderne som var det deres øverste chef.

- Købmanden og teamet lever alle i nuet og sikrer hver eneste dag at overraske kunden. Der er ingen skuffede kunder, intet uforløst potentiale – kun masser af gejst. Alt dette til trods for, at butikken fra start, kun var garanteret i fire år, siger regionschef Peder Drejer om årsagen til den fornemme kåring.

Kunderne kalder ham ’Remax’
Spørger man købmanden til hans egen forklaring på den positive udvikling, peger han på, hvor vigtigt det er, ikke at skuffe nogen og at møde alle kunder med godt humør og stor energi.

- Intet stort er nogensinde udrettet uden begejstring. Vi skal give kunderne en god oplevelse, og giver vi dem bare en lille smule mere, end de forventer, så kommer de også igen. Jeg lever af min begejstring for at betjene kunder og sælge varer, jeg fyrer den max af – så kunderne er begyndt at kalde mig ’Remax’, fortæller Max grinende.

- Men jeg har ikke kunnet gøre det her uden mine dygtige, motiverede og meget hårdt arbejdende medarbejdere omkring mig, som hver eneste dag står tidligt op og giver kunderne en god oplevelse. Det har kostet blod, sved og tårer, det takker jeg dem for, men jeg synes, det er det hele værd, slutter Max.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11